İnnovasiyalar Agentliyinə yeni səlahiyyət verildi - Hökumətdən daha bir qərar​​​​​​

img

30-01-2021 [14:27]


Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi yanında İnnovasiyalar Agentliyi bundan sonra həm də innovativ layihələrin ictimaiyyət üçün açıq reyestrinin formalaşdırılması və aparılması ilə məşğul olacaq.

Bu, Baş Nazir Əli Əsədovun təsdiq etdiyi “İnnovativ layihələrin ictimaiyyət üçün açıq reyestrinin aparılması və “Startap” pasportunun verilməsi Qaydaları”nda öz əksini tapıb.

Qaydalara əsasən, reyestrin operatoru reyestrə daxil edilmiş məlumatların elektron informasiya ehtiyatında ümumi istifadə üçün açıq şəkildə yerləşdirilməsini təmin edir, layihələrin qeydiyyata alınması və qeydiyyatının ləğv edilməsinin elektron formada təşkili və idarə olunmasını həyata keçirir, reyestrdə qeydiyyatdan keçən ərizəçilərə “Startap” pasportu verir, reyestrə daxil edilmiş layihələrə dair məlumatların arxivləşdirilməsini və saxlanılmasını təşkil edir, reyestrin dayanıqlı, fasiləsiz və təhlükəsiz fəaliyyətini təmin edir, reyestrin formalaşdırılması və aparılması ilə bağlı xərcləri maliyyələşdirir.

Reyestrə məlumatların daxil edilməsi ilə bağlı müraciət edən şəxslərlə İnnovasiyalar Agentliyi arasında münasibətlər bu Qaydaların tələbləri nəzərə alınmaqla, “İnzibati icraat haqqında” qanunla tənzimlənir.

Bundan əlavə, “Startap” şəhadətnaməsini almaq üçün ərizəçi bu sənədlə müəyyən edilmiş ərizə ilə Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinə müraciət edəcək.

Bu, Baş nazir Əli Əsədovun bu gün imzaladığı qərarda əksini tapıb.

Qərara əsasən, Agentlik ərizədə və ona əlavə edilmiş sənədlərdə (məlumatlarda) çatışmazlıqlar aşkar etmədikdə, təqdim olunan sənədləri (məlumatları) qiymətləndirmək məqsədilə Agentlikdə yaradılmış Ekspertlər Şurasına təqdim edir. Ekspertlər Şurası aşağıdakı tərkibdə formalaşdırılır:

-Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyindən – 3 nəfər;

-Azərbaycan Respublikasının Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyindən – 2 nəfər;

-Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyindən – 1 nəfər;

-Azərbaycan Respublikasının Əqli Mülkiyyət Agentliyindən – 1 nəfər;

-Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasından – 1 nəfər;

-müstəqil ekspertlərdən – 3 nəfər.

Ekspertlər Şurasının sadə səs çoxluğu ilə qəbul edilmiş

müvafiq rəyi Agentliyə təqdim edilir.

Agentlik tərəfindən “Startap” şəhadətnaməsinin verilməsi

və ya verilməsindən imtina haqqında əsaslandırılmış qərar qəbul edilir. “Startap” şəhadətnaməsi 3 (üç) il müddətinə verilir.


Digər xəbərlər
SON XƏBƏRLƏR