Azercell-in Əlaqə Mərkəzi 2025-ci ilin ilk yarısında 2,5 milyondan çox müraciət qəbul edib
14-08-2025 [17:21]
Mobil operator müştəri məmnuniyyəti üzrə beynəlxalq standartlardan üstün nəticələr əldə edib
2025-ci ilin ilk altı ayı ərzində “Azercell Telekom”un müştəri xidmətləri kanalları üzərindən 2,5 milyondan çox müraciət qeydə alınıb.
Mia.az xəbər verir ki, bu dövrdə Telefon Mərkəzinə 1,5 milyona yaxın zəng daxil olub. Onlayn Müştəri Xidmətləri isə ümumilikdə 400 min sorğunu cavablandırıb. Bu sorğuların 224 mini şirkətin Feysbuk, İnstaqram, Linkedin, X və TikTok sosial media hesabları vasitəsilə qeydə alınıb. Eyni zamanda, “Azercell”in mobil tətbiqinə inteqrasiya edilmiş süni intellekt əsaslı “AI Chat Bot” 800 minə yaxın müraciəti emal edib.
Telefon Mərkəzinə daxil olan zənglərin ortalama cavablandırılma müddəti 2 dəqiqə 45 saniyə təşkil edib ki, bu da 6-7 dəqiqəlik beynəlxalq standart ilə müqayisədə təqribən iki dəfə qısadır. Sorğular əsasən internet paketləri, nömrə ilə bağlı əməliyyatlar, balans və ödəniş məsələləri, tarif planları və digər xidmətləri əhatə edib.
“Azercell”in Azərbaycan dilində tam spektr xidmət göstərən süni intellekt əsaslı ilk virtual assistenti olan “Aicell” də artıq müştəri məmnuniyyətinə öz töhfəsini verir. Belə ki, Telefon Mərkəzinə müraciət etmiş müştərilərin 84 faizinin sorğusu “Aicell” tərəfindən emal edilib. Məlumatlandırma, xidmətlərin aktivləşdirilməsi və deaktivləşdirilməsi daxil olmaqla, 10 istiqamət üzrə xidmət göstərən virtual assistent mərkəzə daxil olmuş zənglərin 17 faizini müstəqil şəkildə cavablandırıb, digər sorğuları isə aidiyyəti üzrə yönləndirib.
Ötən ilin dekabr ayında “Azercell” mobil tətbiqində istifadəyə verilən “AI Chat Bot” isə istifadəçilərin istəklərini 90 faiz dəqiqliklə anlayaraq onların 68 faizini birbaşa cavablandırıb. 24/7 rejimdə fəaliyyət göstərən bu rəqəmsal həll digər sorğuları Onlayn Müştəri Xidmətlərinə yönləndirib.
Bu nəticələr “Azercell”in yüksək xidmət keyfiyyətini və innovasiyalara əsaslanan müştəri yönümlü yanaşmasını əks etdirir. Belə ki, “Azercell”in Telefon Mərkəzinin müştəri məmnuniyyəti indeksi 93,2 faizlə qəbul edilmiş beynəlxalq standartdan (85 faiz) üstün olub.
“Azercell”in təqdim etdiyi xidmətin yüksək keyfiyyətinin daha bir göstəricisi mobil operatorun əldə etdiyi beynəlxalq uyğunluq sertifikatıdır.
Cari ilin aprel ayında “TÜV Austria Azərbaycan” MMC tərəfindən həyata keçirilən keyfiyyət auditinin nəticəsi olaraq, “Azercell” ISO 10002:2018 (Keyfiyyətin idarə olunması - Müştəri məmnuniyyəti - Müəssisələrdə şikayətlərin emalına dair təlimatlar) beynəlxalq standartına uyğunluq sertifikatına layiq görülüb. Bu sertifikat müştərilər tərəfindən irəli sürülən təklif və şərhlərin diqqətlə araşdırılmasını, eləcə də şikayətlərə baxılması prosesinin davamlı təhlilini təmin edən şirkətlərə verilir.
“Azercell”in Telefon Mərkəzinə *1111 qısa nömrəsi, eləcə də (012) 4904949 (Fakturasız Xətt abunəçiləri üçün) və (012) 4905252 (Fakturalı Xətt abunəçiləri üçün) şəhər nömrələri vasitəsilə 7/24 rejimdə müraciət etmək mümkündür.
Ərdoğan NATO-nun baş katibi ilə müzakirə aparıb - Telefonda
Xalq artisti Aygün Kazımova iti ilə burada dincəlir - VİDEO
Qəzzada ölənlərin sayı 62 minə çatır
Taliska "Fənərbağça"dan ayrılır?
9 bələdiyyə sədri Ərdoğanın partiyasına qatıldı - FOTO
Azercell-in Əlaqə Mərkəzi 2025-ci ilin ilk yarısında 2,5 milyondan çox müraciət qəbul edib
Hindistanda daşqın: 20 nəfər ölüb, 100-dn çox yaralı, 6 itkin var
Dollar neçəyə olacaq? - Mərkəzi Bank yeni məzənnəni açıqladı
Konfrans Liqası: “Sabah”-“Levski” oyununa 6 min bilet satılıb
Kolleclərə qeydiyyat başlayıb
Türkiyə Mərkəzi Bankının valyuta və qızıl ehtiyatları rekord qırıb - Son bir həftədə
Qurban Qurbanov AFFA İcraiyyə Komitəsinin gündəmini açıqladı - “Onlara 1 il vaxt verəcəklər” (VİDEO)
DÜNYANIN GÖZÜ İNDİDƏN ALYASKADA - Aviabazada keçiriləcək Putin - Tramp görüşünün təfərrüatları açıqlandı
DİN vətəndaşlara səsləndi: "Artıq şikayətləri birbaşa polis rəislərinə göndərə bilərsiniz"
Sabiq deputatdan Tibb Universitetində təhsil haqqının 2 min qaldırılmasına sərt reaksiya: "Bu, kasıb istedadlı gənclərə qənim kəsilməkdir"
Onkoloji Xəstəxanada şok olay: xadimə rüşvət yığırmış...
Hərbçilərimiz Pakistanda paradda - Azərbaycan dilində şüarlar... + VİDEOLAR (YENİLƏNİB)
Goranboyda 9-cu sinif şagirdinə təcavüz... - Məktəbin arxasında...
"Qarabağ"ın həddini aşan "Maskot"u - Niyə yoxa çıxdı?
Qazaxıstan lideri ölkəsini parşalamaq istəyən Xruşşova elə cavab verdi ki... - Türk torpaqlarını satan və qoruyan liderlər
Afaq Bəşirqızı “Şərəf” ordeni ilə təltif olundu - Sərəncam
Dövlət Agentliyinə 1,5 milyon manat ayrılıb - Sərəncam
Ədliyyə Nazirliyinə daha bir səlahiyyət verildi - FƏRMAN
Prezident Dövlət Xidməti ilə bağlı fərman imzalayıb
"Kocaelispor" Can Keleşi icarəyə götürüb
Sabah hava necə olacaq? - Proqnoz
Almaniya Ukraynaya 500 milyon dollar yardım edəcək
Ceyhun Bayramov Qazaxıstan XİN başçısı ilə telefonda müzakirə aparıb
"Köln" hollandiyalı müdafiəçi ilə müqavilə imzaladı
"Milan" belçikalı müdafiəçi transfer etdi
Avropa İttifaqı Şurasının prezidenti İlham Əliyevə zəng edib - Nələr müzakirə olunub?
“Sumqayıt” klubu Barkerlə anlaşıb
Mərkəzi Bank üç şirkətə icrası məcburi göstəriş verib
“Yalnız dua edirik” - Məmməd İsmayılın qızı
ABŞ-da güclü yağışlar can alıb - Biri uşaqdır
XİN: "Yaşasın Pakistan! Müstəqillik gününüz mübarək!"
Zakir Həsənovun müşaviri Türkiyədə ordu komandanı təyin olunub
XİDMƏT HAQQINI ÖDƏMƏYƏN SAKİNLƏR: lift xidməti hansı halda dayandırıla bilər? - Ali Məhkəmə vahid qərar verdi
Klub sahiblərinin ailəvi qonaqlığının pley-off menyusu - Qurban Qurbanov mia.az-ın əməkdaşının sualına duruxdu (VİDEO)
Xocalıda zavodda yanğın törədən şəxs tutulub
"Amedspor"dan gözlənilməz transfer - Məşhur hücumçu ilə anlaşma olub
ABŞ-da "Buynuzlu dovşan"lar artıb - Virus xəbərdarlığı (FOTO)
Böyük Britaniya Baş naziri: "Ukraynanın möhkəm və etibarlı təhlükəsizlik zəmanətləri olmalıdır"
"Antalyaspor" qambiyalı yarımmüdafiəçi transfer edib