"Azercell" müştəri müraciətlərinin operativ cavablandırma sistemini tətbiq edib
22-01-2021 [17:56]
2020-ci ilin böyük hissəsini əhatə edən sosial təcrid şəraitinə baxmayaraq, “Azercell” şirkətinin müxtəlif xidmət kanalları müştəri müraciətlərini daha intensiv və operativ cavablandırma sistemini tətbiq edərək bu sahədə yüksək göstəricilərə nail olunub.
Şirkətdən Mia.az-a verilən məlumata görə, ötən il “Azercell”in Telefon Mərkəzinə ümumilikdə 3 950 821 zəng daxil olub, bunlardan 95%-i cavablandırılıb, onlayn müştəri xidmətləri üzərindən 449 337 sayda sorğu daxil olub və bunların 98%-i cavablandırılıb, Premium dəstək xəttinə daxil olan 119 602 müraciətin isə 96%-i cavablandırılıb.
Qeyd edək ki, telefon vasitəsilə daxil olmuş müraciətlərin ortalama cavablama müddəti təxminən 2 dəqiqə təşkil edir ki, bu da çox yüksək göstərici nümunəsidir. “Azercell”in Telefon Mərkəzi üçün 2020-ci ildə müştəri məmnuniyyəti səviyyəsi 94% təşkil edib. “Azercell” şirkətinin il ərzində rəsmi “Facebook”, “Instagram”, “Twitter”, “YouTube” və “LinkedIn” səhifələrindən toplam 134,350 müraciət daxil olaraq əməkdaşlar tərəfindən cavablandırılıb. Fərqli kanallar vasitəsilə daxil olan müraciətlər əsasən mobil internet xidmətləri, balans barədə məlumat, ödəmə, xidmətlərə qoşulma və s. ilə bağlı olub. Bundan əlavə, 2020-ci il ərzində şirkətin “Ön Masa”, “Azercell Ekspres”, “Azercell Eksklüziv” ofislərində, eləcə də Mobil Müştəri Xidmətləri vasitəsilə 949 292 nəfər abunəçiyə üz-üzə xidmət göstərilib.
Qeyd edək ki, 44 günlük Vətən Müharibəsi zamanı gücləndirilmiş və gərgin iş rejiminə baxmayaraq, “Azercell” əməkdaşlarının səyi nəticəsində bütün kanallar vasitəsilə xidmət keyfiyyəti ən yüksək səviyyədə saxlanıldı. Belə ki, ən son statistikaya əsasən onlayn kanallar vasitəsilə daxil olmuş müraciətlər 100% cavablama göstəricisinə qədər yüksəlib. Hətta, COVID-19 pandemiyası ilə əlaqədar tətbiq olunan uzunmüddətli sərt karantin rejimində “Azercell” Müştəri Xidmətləri fasiləsiz olaraq onlayn şəkildə fəaliyyət göstərib, yaşı 65-dən yuxarı olan abunəçilərə isə Səyyar Müştəri Xidmətləri tərəfindən pulsuz xidmət təqdim olunub. Şirkət sosial şəbəkələr üzrə müştərilərə göstərilən xidmət səviyyəsi, müraciətlərin cavablandırılması üzrə dəfələrlə beynəlxalq sertifikatlara layiq görülüb. “Azercell”in istifadəyə verdiyi “Kabinetim” tətbiqi isə müştəri məmnuniyyətinin artırılması, şikayətlərin dərhal həlli istiqamətində atılmış böyük addımlardan biri olub. “Azercell” şirkəti ölkədə qurduğu Müştəri Xidmətləri sisteminin ən yüksək dünya standartlarına uyğun olduğunun nümunəsi kimi ISO 18295:2017 və ISO 10002:2018 beynəlxalq sertifikatlaşma standartlarına da layiq görülüb. ISO 18295:2017 bilavasitə Müştərilərlə Əlaqə Mərkəzlərinin İdarə edilməsi Sahəsində Beynəlxalq Sertifikat, ISO 10002:2018 isə Keyfiyyətin İdarə Olunması /Müştəri Məmnuniyyəti /Müəssisələrdə Şikayətlərə Baxılmasına dair təlimatlar standartına uyğunluq sertifikatlardır. “Azercell Telekom” MMC bundan sonra da müştəri xidmətləri və müştəri məmnuniyyətinin ən yüksək standartlara uyğunluğu və abunəçi sorğularının çevik və rahat şəkildə cavablandırılması istiqamətində fəaliyyətini davam etdirəcək.
Mehriban Əliyeva Roma Papası ilə görüşdə: "Müqəddəs Taxt-Tacla əməkdaşlığını genişləndirəcəyik" - FOTOLAR
Daxili İşlər Nazirliyində kollegiya iclası: nazir rəisləri topladı, konkret tapşırıqlar verdi - FOTO
Türkiyə Qambiyanın enerji strukturunu quracaq
Azərbaycan millisi bir pillə irəliləyib
Ərdoğan iki bələdiyyə sədrindən imtina etdi: "Bizə lazım deyillər"
Şabranda məktəbdə qadın bıçaqlanıb
Dollar neçəyə olacaq? - Mərkəzi Bank 3 günlük məzənnəni açıqladı
Selçuk İnan: ""Konyaspor" məğlubedilməz deyil"
Ramiz Mehdiyev bu villasındadır - FOTOLAR
Ramiz Mehdiyev AMEA-nın həqiqi üzvlüyündən çıxarılacaq? - İsa Həbibbəyli "Məhkəmə qərarını gözləyəcəyik" deyir
Departament rəisi vəzifəDən azad edilib - 6 ay əvvəl təyinat almışdı
Baş prokuror Gəncədə 73 vətəndaşı dinləyib
Peskov: "Putin və Tramp iki həftə sonra Macarıstanda görüşəcək"
Sergen Yalçın bu futbolçudan imtina etdi: "Səni istəmirəm"
Aybəniz Haşımovanın səhhətində problem yaranıb - FOTO
ABB rəhbər heyəti Veysəloğlu Şirkətlər Qrupunda qonaq olub
Əli Həsənov danışdı: "Heç bir istintaqa cəlb olunmamışam”
Vəfat edən vitse-spikerin qızı atasının mirasını açıqladı: "İnanmayanlar varsa, gəlsin..."
Maliyyə Nazirliyindən pensiya sistemi barədə - AÇIQLAMA
Professor Rafiq Mehdiyev vəfat edib
Ramiz Mehdiyevin gəlininin Tibb Universitetindəki yüksəlişi...
Türkiyənin tarixi şəhəri böyük təhlükədə: iki nəhəng göl qurudu, rəsmilər SOS verir - "Belə davam etsə..."
"Nə onların imarətini istəyirəm, nə də maşınlarını" - Məzahir Pənahovun gəlini "Oun milyonları, hər ölkədə imarətləri var" deyir
Sayt rəhbəri Baş prokurorla görüşüb: "...Rüstəm Usubovun məsuliyyət məsələsini də qaldırdım”
“Nar” “Çoox Şanslı” lotereyasına start verdi
Qurban Qurbanov yeni biznesə başlayıb
Spiker həmkarına irad tutan Siyavuş Novruzova belə dedi: "Mən sonra sizinlə ayrı bir məsələni də danışacağam”
Hərbi xidmətlə bağlı qanun dəyişir - Nələr olacaq?
Sabah yağış yağacaq
Milli Məclisin növbəti plenar iclasının vaxtı açıqlandı
"Hakimlər haqqında" qanuna dəyişikliklər qəbul olunub
Almaniya XİN: "Türkiyə Rusiya ilə Ukrayna müharibəsinin həllində əsas rol oynaya bilər"
Bakıda iki nəfər güllələlənib - Açıqlama (Yenilənib)
Daha iki universitet Trampın şərtlərini rədd etdi
Əfqanıstan hökuməti: "Pakistanın Spin Boldak bölgəsinə hücumu..."
Deputat Milli Məclisdə: "Ramiz Mehdiyev və onun silahdaşları qanun qarşısında cavab verəcək"
BU QHT RƏHBƏRLƏRİNƏ CİNAYƏT İŞİ AÇILDI - Prokurorluq siyahı yaydı
Tural Sadıqlı, Elşad Məmmədov, Qurban Məmmədov və Süleyman Süleymanlı... - Onların Bakıda məhkəməsi başlayıb
Parlament Prezident və Birinci xanıma təbrik məktubu ünvanlayıb
"SOCAR Petroleum"da təyinat olub - FOTO
Üç tanınmış hakim təqaüdə göndərilir - FOTO
Masson, sabiq rektor, professor və ya "Qalatasaray"ın sabiq sözçüsü - "Can Holdinq" iş üzrə daha 26 nəfər həbs olunub
Filippində güclü zəlzələ oldu - 6,1 bal gücündə