"Azercell" müştəri müraciətlərinin operativ cavablandırma sistemini tətbiq edib
22-01-2021 [17:56]
2020-ci ilin böyük hissəsini əhatə edən sosial təcrid şəraitinə baxmayaraq, “Azercell” şirkətinin müxtəlif xidmət kanalları müştəri müraciətlərini daha intensiv və operativ cavablandırma sistemini tətbiq edərək bu sahədə yüksək göstəricilərə nail olunub.
Şirkətdən Mia.az-a verilən məlumata görə, ötən il “Azercell”in Telefon Mərkəzinə ümumilikdə 3 950 821 zəng daxil olub, bunlardan 95%-i cavablandırılıb, onlayn müştəri xidmətləri üzərindən 449 337 sayda sorğu daxil olub və bunların 98%-i cavablandırılıb, Premium dəstək xəttinə daxil olan 119 602 müraciətin isə 96%-i cavablandırılıb.
Qeyd edək ki, telefon vasitəsilə daxil olmuş müraciətlərin ortalama cavablama müddəti təxminən 2 dəqiqə təşkil edir ki, bu da çox yüksək göstərici nümunəsidir. “Azercell”in Telefon Mərkəzi üçün 2020-ci ildə müştəri məmnuniyyəti səviyyəsi 94% təşkil edib. “Azercell” şirkətinin il ərzində rəsmi “Facebook”, “Instagram”, “Twitter”, “YouTube” və “LinkedIn” səhifələrindən toplam 134,350 müraciət daxil olaraq əməkdaşlar tərəfindən cavablandırılıb. Fərqli kanallar vasitəsilə daxil olan müraciətlər əsasən mobil internet xidmətləri, balans barədə məlumat, ödəmə, xidmətlərə qoşulma və s. ilə bağlı olub. Bundan əlavə, 2020-ci il ərzində şirkətin “Ön Masa”, “Azercell Ekspres”, “Azercell Eksklüziv” ofislərində, eləcə də Mobil Müştəri Xidmətləri vasitəsilə 949 292 nəfər abunəçiyə üz-üzə xidmət göstərilib.
Qeyd edək ki, 44 günlük Vətən Müharibəsi zamanı gücləndirilmiş və gərgin iş rejiminə baxmayaraq, “Azercell” əməkdaşlarının səyi nəticəsində bütün kanallar vasitəsilə xidmət keyfiyyəti ən yüksək səviyyədə saxlanıldı. Belə ki, ən son statistikaya əsasən onlayn kanallar vasitəsilə daxil olmuş müraciətlər 100% cavablama göstəricisinə qədər yüksəlib. Hətta, COVID-19 pandemiyası ilə əlaqədar tətbiq olunan uzunmüddətli sərt karantin rejimində “Azercell” Müştəri Xidmətləri fasiləsiz olaraq onlayn şəkildə fəaliyyət göstərib, yaşı 65-dən yuxarı olan abunəçilərə isə Səyyar Müştəri Xidmətləri tərəfindən pulsuz xidmət təqdim olunub. Şirkət sosial şəbəkələr üzrə müştərilərə göstərilən xidmət səviyyəsi, müraciətlərin cavablandırılması üzrə dəfələrlə beynəlxalq sertifikatlara layiq görülüb. “Azercell”in istifadəyə verdiyi “Kabinetim” tətbiqi isə müştəri məmnuniyyətinin artırılması, şikayətlərin dərhal həlli istiqamətində atılmış böyük addımlardan biri olub. “Azercell” şirkəti ölkədə qurduğu Müştəri Xidmətləri sisteminin ən yüksək dünya standartlarına uyğun olduğunun nümunəsi kimi ISO 18295:2017 və ISO 10002:2018 beynəlxalq sertifikatlaşma standartlarına da layiq görülüb. ISO 18295:2017 bilavasitə Müştərilərlə Əlaqə Mərkəzlərinin İdarə edilməsi Sahəsində Beynəlxalq Sertifikat, ISO 10002:2018 isə Keyfiyyətin İdarə Olunması /Müştəri Məmnuniyyəti /Müəssisələrdə Şikayətlərə Baxılmasına dair təlimatlar standartına uyğunluq sertifikatlardır. “Azercell Telekom” MMC bundan sonra da müştəri xidmətləri və müştəri məmnuniyyətinin ən yüksək standartlara uyğunluğu və abunəçi sorğularının çevik və rahat şəkildə cavablandırılması istiqamətində fəaliyyətini davam etdirəcək.
Roma Papası: "Cəsur qadınlara təşəkkür edirəm, onları..."
Qadın olmagın fransız variantı...
Putinə yaxınlaşıb evlənməyi təklif edən qadının gözü yoldadır: "Təəssüf ki, o, mənə zəng etmədi" - FOTOLAR
Səfirdən barəsində aparılan kampaniyaya sərt reaksiya: "Belə satqın insanlar həmişə olub"
Dünyada COVID-19-dan ölənlərin sayı artıb
Paşinyanla ABŞ Dövlət katibi arasında danışıq: "Blinken bununla demək istəyib ki..." - "Paşinyanın bu zəngi Kremlin xoşuna gəlməyəcək"
Qazaxın işğalda olan 7 kəndi Azərbaycana qaytarılır - Anklav kəndlərə gediş-gəliş necə olacaq?
Bankirin məhkəməsində yüksək vəzifəli şəxslərin adları hallandı, sensasion iddialar səsləndi: "Məni çağırıb dedilər ki..."
YAP-ın qurultayı... - Məşhur "91-lər"in üzvü yazır
Bu şagirdlər üçün buraxılış imtahanı keçirilib
Ağdamdan yeni görüntülər yayıldı - VİDEO
Məmur olmaq istəyənlər imtahan veriblər
Azərbaycanda daha 403 nəfər koronavirusa yoluxub, 3 nəfər vəfat edib - Qərargah son məlumatı yaydı
Bakıda bədbəxt hadisə: başına dəmir parçası düşən qadın öldü - VİDEO
Paytaxtda güclü külək daha bir məktəbin dam örtüyü uçurub - FOTOLAR
XİN yeni məlumat yaydı
Daha bir toy məclisi yarımçıq saxlanıldı - FOTO
Sabahın hava proqnozu açıqlandl
Bakıda güclü külək orta məktəbin dam örtüyünü uçurub - FOTO
Rusiyada daha 10595 nəfərdə koronavirus aşkarlanıb
Adın şərəflidir, Azərbaycan qadını... - Səxavət Tağlar yazır
Məşhur restoranda dava düşüb - Müğənni bakalı yerə çırpıb, yumruq zərbəsi alan aşıq huşunu itirib
Ermənistanda daha 422 nəfərdə koronavirus aşkarlanıb
Gürcüstanda daha 234 nəfər virusa yoluxub, ölənlər var
Müdafiə Nazirliyi Füzulidən yeni görüntülər yaydı - VİDEO
Putin Xameneinin məktubuna cavab verdi
Türkiyədə COVİD-19: daha 11770 nəfərdə virus aşkarlanıb
Qalib Azərbaycan ordusu...
Ermənistan müxalifəti yenidən ölkə prezidenti ilə görüşəcək
Əli Əsədovun sədrliyi ilə şura toplandı: maliyyə sabitliyi, bank sektorunun vəziyyəti və digər məsələlər müzakirə olunub - FOTOLAR
Müdafiə Nazirliyi Cəbrayıldan yeni görüntülər yaydı - VİDEO
Ermənistan müxalifətinin lideri gəncləri iğtişaşlara çağırdı: "Biz çox dözümlü xalqıq..."
Əli Ərbaş koronavirusa yoluxub
Azərbaycanda daha 353 nəfər koronavirusa yoluxub, 3 nəfər vəfat edib - Qərargah son məlumatı yaydı
Yerevanda müxalifətin mitinqi başlayıb
Karxanada başına daş düşən fəhlə öldü
Ərdoğan: "Qarabağın işğaldan azad olunmasını uğurla yekunlaşdırdıq"
Prezident Administrasiyasına əlavə səlahiyyət verildi - Dövlət proqramları ilə bağlı
"Belə bir diplomata qarşı xoşagəlməz məlumat yaymaq nəyə və ya kimə lazımdır?" - Diaspor fəalından səfirə qarşı kampaniyaya etiraz + VİDEO
Misir Mərdanov: "Nə gücüm varsa..."
Roma Papası İraqda ayətullah Əli Sistani ilə görüşüb: "O, ölkənin bütün şiələrinə təşəkkür edib"
Ramil Şeydayevlə "Sabah" klubu arasında qalmaqal yaranıb
Diplomatik korpusların nümayəndələri Qubadlı rayonuna səfər ediblər